Saturday 12 June 2010

bargain!

IMG_2453

IMG_2455

IMG_2456

ebay is a underestimated source for vintage bargains. i loved these miu miu flats when they came a few years ago. i bought a pair of suede plats and loads and loads of pearls and sequins. my, did my family know? i was so frustrated about these small m***********rs that no one around me didn't know about them. but the result was not to bad. i still have them in a box somewhere is stockholm. i remember dreaming of the day i would be able to buy shoes like that without needing to put so much of blood sweat and tears into it. and here they are. £25 (!) i love them and hey, will we ever get to old for pink?

4 comments:

  1. hej stina! jag bor också i london, sedan 4 år tillbaka och jobbar med mode. jag blev väldigt nyfiken på dig genom columbines blogg =) vad pysslar du med i london?? kram

    ReplyDelete
  2. Hej Ellinor!
    Jag jobbar på ett danskt märke, DAY Birger et Mikkelsen där jag gör ett intership som nköpsassistent och jobbar ca 25h/veckan i deras butiker. jag flyttade hit för ca 9 månader sedan och ville bara försöka få så många inblickar och ingångar i modebranschen som möjligt efter mer än 3 år i butik för bla topshop. vad gör du själv? vad har fått dig att stanna i fyra år förutom att london är underbart?

    ReplyDelete
  3. JAG VET VAR DU BOOOOR!

    ReplyDelete