Thursday 14 October 2010

i.d

IMG_3937

moving to london was a big challenge for my skin. after a few weeks i felt like if i was 16 again. i have heard that i.d bare minerals is suppose to be very good but it's very expensive in sweden. i just havn't had bad skin enough to give it a try. i can highly reccomend it. it's harder to find over here than at home, don't know why really. scandinavians might be more in to the natural things. i bought this starter kit for (!) £35 and it's about £85 in stockholm where i saw it the first time. it's magic. or yeah, it is to me.

3 comments:

  1. Hej. Jag tänkte plocka upp ett kitt när jag åker till London. Var köpte du ditt? Jag såg att det kostade runt £45 på Selfridges. Fin blogg!

    ReplyDelete
  2. Hej!
    Jag köpte min PÅ planet, såg den i den här lilla broschyren de har ombord. jag flög med British airways då, jag flög med SAS igår och de hade den inte :( jag frågade på Heathrow, i.d bare minerals säljs bara på terminal 5, som är BA:s terminal, de verkar vara deras deal.. Annars är i.d rätt svårt att få tag på i UK jämfört med hemma i Sverige faktiskt! Har du provat amazon.co.uk eller ebay.co.uk? LYCKA TILL.

    Xx

    ReplyDelete
  3. Hej! Tack för ditt svar. Jag försökte titta runt lite i Berlin i helgen men hittade inget i.d. Jag kommer flyga till Stansted. Attans! Jag har inte kollat amazon än, tack för tipset! Jag har så ljus hy att jag inte vill välja fel färg. Jag tänkte kolla på Selfridges, det känns som om de har stort utbud. Tack för tipsen! Hoppas du hade det bra i Stockholm! :)
    xx

    ReplyDelete